سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۴۷

اخبار

برگزاری کنفرانس آموزشی نقش حراست در استانداردهای اعتباربخشی

جایگاه حراست در سازمان و بیمارستان و وظایف حراست در اجرای استانداردها و روش های اجرایی مورد نظر از جمله مطالبی بود که توسط کارشناس بهبود کیفیت توضیح داده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری کنفرانس آموزشی نقش حراست در استانداردهای اعتباربخشی با هدف آشنایی بیشتر کارکنان این واحد با نسل چهارم استانداردهای اعتباربخشی در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید ایرانپور امیدیه برگزار شد.

تعریف لغوی حراست ، جایگاه حراست در سازمان و بیمارستان ، وظایف حراست در اجرای استانداردها و روش های اجرایی مورد نظر از جمله مطالبی بود که توسط کارشناس بهبود کیفیت توضیح داده شد.

رضا نوروزی در ادامه به بیماران بیهوش و یا معلول ذهنی که توسط عابران و یا مرکز 115 به بیمارستان آورده می شوند و همراه مشخصی نیز ندارند و نقش حراست در مدیریت این بیماران  گفت: همزمان با درمان این بیماران ، بایستی مسئول وقت  شیفت ضمن فراخوانی سوپروایزر و نماینده حراست ، کلیه اموال و اشیا ضروری و غیر ضروری بیمار را صورتجلسه نموده و نگهداری نمایند تا هم وسایل بیمار که همراه وی به بیمارستان آورده شد مشخص گردد و هم چیزی از وی گم نشود.

وی در تشریح  اشیاء قیمتی همراه بیمار  اظهار داشت: اشیا قیمتی مثل پول ، طلا ، موبایل ، انگشتر ، ساعت و هر وسیله دیگری که دارای ارزش مادی باشد که این وسایل باید با ذکر دقیق مشخصات در صورتجلسه قید شود تا بعدا دچار مشکل قانونی نشویم.

مسئول بهبود کیفیت به اشیا ضروری و غیر ضروری بیمار نیز اشاره کرد و بیان نمود: اشیاء ضروری مثل عینک ، سمعک ، دندان مصنوعی و اشیاء غیر ضروری مثل انگشتر ، موبایل و . . . که همه این وسایل بایستی در همان ابتدای پذیرش بیمار تعیین تکلیف شوند و حراست در تمامی این امور نقش مستقیم دارد.

در پایان به سوالات حاضران پاسخ داده شد.

خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۳۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید